Jesteś tutaj: Wydarzenia -> 3d w Zakopanem
Napisał(a): Z.Burkiewicz&I.Możdżeń
środa, 30 maja 2018

buźkaOstatni wspólny wyjazd

Dnia 10 maja całą klasą 3D udaliśmy się na wycieczkę do Zakopanego. To było już ostatnie nasze wspólne spotkanie w murach tej szkoły. Chcieliśmy sobie podziękować za trzy wspólne lata w jednym oddziale klasowym.

Mieliśmy okazję podsumować wszystko to, co wydarzyło się w naszej klasie. Był czas na wspomnienia, zabawne opowieści i historyjki. We wspaniałych nastrojach wyruszyliśmy ostatni raz na podbój Tatr☺. Wyjechaliśmy z Bochni we wczesnych godzinach porannych. Celem naszej wyprawy była Dolina Kościeliska. Wprawdzie zaprawieni z nas piechurzy, ale chcieliśmy przy pięknej pogodzie, a taka się nam trafiła, rozkoszować się otaczającymi widokami – trochę niżej niż zwykle☺. Wraz z tatrzańskim przewodnikiem podziwialiśmy górską przyrodę oraz dowiedzieliśmy się mnóstwo ciekawostek o naszych Tatrach. Gdy dotarliśmy do schroniska, leżąc na polanie obserwowaliśmy najwyższy szczyt Tatr Zachodnich - Bystrą. Dla śmiałków pan przewodnik zorganizował trasę nad Smreczyński Staw oraz niezapomniane przejście przez jedną z jaskiń. Ubrudzeni, ale niezwykle dumni ze zdobycia jaskini, wyruszyliśmy w drogę powrotną do centrum Zakopanego. Widoki wywarły na nas ogromne wrażenie. Zmęczeni pojechaliśmy do ośrodka, w którym zjedliśmy obiadokolację oraz urządziliśmy dyskotekę pod gołym niebem. Na obiektach sportowych każdy znalazł coś dla siebie. Nauczyciele od wychowania fizycznego byliby z nas dumni. Nasz mecz siatkówki – mistrzostwo☺. Wieczorem wspólnie rozmawialiśmy i śpiewaliśmy przy ognisku. Przegadaliśmy całą noc jeszcze bardziej się integrując. Na drugi dzień obcowaliśmy z interaktywną przyrodą w Muzeum Tatrzańskiego Parku Narodowego. Niestety pogoda zmusiła nas do wcześniejszego powrotu. Szkoda, bo było bardzo fajnie.

Wszyscy miło będziemy wspominać naszą ostatnią klasową wycieczkę, którą zorganizowała najlepsza wychowawczyni Pani Dorota Gawęda oraz Pani, która wspólnie z naszym wychowawcą, sprawowała nad nami opiekę. Dziękujemy wszystkim uczestnikom za wspólnie spędzone chwile na wyjeździe. Mamy nadzieję, że mile będziecie wspominać naszą klasę i życzymy wszystkim pomyślności w następnym etapie edukacji oraz właściwych wyborów. Pamiętajcie czego się nauczyliśmy i wykorzystajcie to umiejętnie.

Pozdrawiają
Zuzanna Burkiewicz☺
Izabela Możdżeń☺

images/stories/rok17_18/20180510_zakopane_01.jpgimages/stories/rok17_18/20180510_zakopane_02.jpgimages/stories/rok17_18/20180510_zakopane_03.jpgimages/stories/rok17_18/20180510_zakopane_04.jpg

Szkoła w ruchu

Aureliusz, Dionizy, Edmund, Gertruda,
Leon, Maria, Marek, Niedamir, Otomar,
Paweł, Piotr

Do końca roku zostało 46 dni.